FREDAG 6/11

                                Godmorgon gott folk

Nu har jag kommit hem efter en trevlig extra natt på jobbet, det har gått
i ett hela natten, men det har inte varit stress och jäkt, utan larmen har
kommit  i en jämn ström......sedan har jag jobbat med SSK Mariana och
det är alltid trevligt....Att komma hem är så roligt  jag blir så väl
omhändertagen, just nu slickas mina fötter och det kittlas så skönt............

Men nu är det sängen som gäller några timmar..........

Ha en bra f.m..........
Kram Anita..............


Kommentarer
Postat av: Madde

Sov gott kära du!

Mysigt att bli slickad på fötterna av våra kära lurviga vänner.Nu får du ha en jättemysig Fredag när du vaknar.

Kram Madde

2009-11-06 @ 08:54:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde, ja jag somnade gott med nyslickade fötter och sovit som en stock....hörde inte ens när hundvakten kom hit klockan 10 för att ge Ludde lite mat och rasta honom.....Ha en bra Fredag du också...Kram Anita.....

2009-11-06 @ 15:35:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0