Vilken Natt

Hej....

Vilken natt vi har haft  Syrran och
jag. Den har varit tuff men vi kom
dit vi skulle och hem kom jag ock-
så i morse.............

Det har varit djur av olika slag
ute i natt också ..................



Grävling har vi sett...........



Räv har vi sett.............



Harar har vi sett många..



Kattdjur har vi sett ett otal



Sedan har vi även sett ett
och annat fyllesvin på gatorna
inne i Fjugesta vid 0200- tiden

Det har inte blivit mycket vila vi
var inne ca 45 minuter så vi
hann faktiskt att dokumentera
vad som hade hänt....................
Annars har det gått i ett

Nu ska jag krypa ner i bingen
Jag är ledig till klocka ett i
morgon då går jag på ett
eftermiddagspass och kvällspass

Det har varit en tuff vecka jag har
jobbat 60 timmar Söndag - Söndag

Men jag har bara 7 nätter och ett
eftermiddags och kvällspass kvar
sedan går jag på semester..........

Anita..................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0