Vad blev gjort

Hej
Vad var det egentligen som blev gjort
Jo jag målade färdigt stolen och blom-
lådan........................................................

Lars tvättade ur badtunnan..................
Jag försökte putsa fönster som var mot
södersidan och det gick inte så bra i
solskenet..................................................

Lars grillade fläskfilespett.....................



Vi har städat  upp på sol-
däcket i dag.....................



Det var mycket löv och grejer
från vintern som låg kvar.......



Vi har satt upp olika grupper på
soldäcket....................................



Och Lars han grillar vidare



Här sitter Magnus i köket och
talar i telefon med Fredric.....



Han fortsatte att tala med Fredric
ute i kuvösen.............................



Daniel och jag har en djup diskussion



Här sitter Daniel jag och Magnus
i kuvösen jag tror att det är
sport på tv:n............................



Jovisst är det sport................



Jaha nu blir det en flaska bubbel
för efter eurovisionsschlagerfestivalen
får vi nog dricka gravöl............................

Anita..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0