Tankar

Hej

Jag tycker att vi fick mycket
gjort denna helg................

Sedan vi varit hos Bob har
Lars klippt gräset, jag har
hängt ut 2 maskiner tvätt
den 3 är på g.......................



Mina namsdagsrosor är så
himla fina....................



De är stora och maffiga och
får stå i kuvösen om nätterna



Nästa projekt är att olja in
våra trämöbler................

Lite träolja gör underverk
Jag ska också olja in bad-
tunnan............................

Det ska ske innan vi åker till italien
och det är ju snart......oj oj oj .........
vad tiden går......................

Snart är det vinter och den där
jäkla kräksjukan..................
jag tror att jag utvandrar
till................ja inte vet jag
men någonstans där inte
kräksjukan finns..................

Anita..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0