Städat ett rum

Hej...

Jaha då var stora rummet städat
fönstren är putsade, det är dammat
över alla skåp, jag har putsat alla
koppar lampor, alla dukar borttagna
jag ska försöka få dit  rena och ny-
strukna.......Golvet är torkat........

Jag har även varit hos diabetes-
sköterskan, och mitt blodsocker
var fortfarande för högt<<< här
gäller det att motionera och gå
ner i vikt, det låter ju jätteroligt
nu när vi snart åker på semester

Ja ja det blir nog bra med det....
Ha det bra där ute

Anita................


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan vännen=)

Vad du är duktig...städar och står i.

Tack för att du länkat mig från din blogg=)

Kram Madde

2009-05-27 @ 16:30:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kära Madde....

Det är väldigt sällsynt att jag städar, därför

är jag tvungen att göra ett race ibland.....



Ha det bra med penseln...

Anita..........

2009-05-27 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0