Semester

Hej på er igen...............

Kom just på att nu ska jag jobba
fredag -lördag -söndag natt och
sedan gör jag ett in hopp på tisdag
eftermiddag och kväll det ska bli 
trevligt ...Jag ska jobba i Mullhutte-
gruppen  för att sedan gå på semester

Just nu har vi det fullt upp på nätterna
så jag känner att tidig semester passar
mig jättebra........får sedan ta tag i problemen
när jag kommer hem.... just nu längtar jag
bara till Italien..........Där jag kommer att vara
mina 4 veckor hoppas jag..........................

Jag känner mig så nöjd för att Magnus och
Jenny nu sålt sitt hus och att de fick lite
förtjänst på det......... Nu kan vi åka till Italien
med gott samvete.......de är vänner och överens
om allt......känns himla bra i ett moders hjärta...

God Natt kära bloggläsare
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0