Rabarberpajer

Hej...

Idag har det gått i ett .....
det började med att Erik
kom hem en stund.........
Sedan är det Lars som står
för fikat på sitt jobb i morgon
och de är ca 40-50 peroner
och i ett svagt ögonblick
lovade jag att jag skulle göra
rabarberpajer........fy farao
till 50 pers

Jag hann göra 2 pajer sedan
tog smöret och sockret slut..
Då var det bara att åka och
handla....och när jag ändå var
ute drog jag till svärmor för att
låna pajformar..........

När jag kom hem ringde min
syster och systerdotter och ville
komma hit och det fick dom ju

Sedan satt vi och talade ett par
timmar och när de hade gått var
det dags att fortsätta med pajerna
Nu har jag gjort 6 st och hoppas
att det räcker..................Fredric kom
hem en stund och vi talade om huset
hemma i Småland som barna och jag
flyttade ifrån 1979,det har nu köpts av ett
par som bodde på Hagagatan här i
Fjugesta........Det är ju bra lustigt.....

Nu tänker jag krypa ner i bubbel-
badet och ligga där ett par timmar
sedan hoppas jag att jag får fotvård
av min man han är jättebra på det
Ha det bra......

Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0