Överkast

Hej....

Idag har det gått i ett. Annelie
kom på förmiddagen, vi var
ute i husbilen och mätte på
tyg till mitt nya överkast......

Sedan åkte vi till atelje
Christina för att inhandla
ett tyg som jag ska ha som
kappa runt sängen.........

Av en gammal arbetskamrat
har jag fått ett jättefint tyg för
rätt länge sedan, som jag tänkte
har uppe på sängen.................

Vi hittade ett tyg som gick i samma
färg i en blomma som det tyget jag
fick av arbetskamraten det blev jätte-
fint jag är helnöjd.......vi köpte även
tyg så att räcker till kuddar också

Det tog hela eftermiddagen i anspråk
och då har vi bara nålat dit tyg mot tyg
så nu har vi kvar att sy men det tar vi en
annan dag.................................

Wilma är här på besök för hennes
föräldrar är på hundkurs med Cesar
och hon ville inte följa med............
Hon har varit och letat på en studs-
boll och en gammal trehjuling som
hon roade sig med ett tag.................



När vi satt i husbilen ville
hon att vi ska åker till Mullhyttan
och köper glass................



Jag lovade att det kunde vi göra
Men sedan försvann hon in till
grannen och leker med Alice och Adam
Vi får se om det blir någon tur till kiosken

Anita...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0