Namsdagsrosor

Hej

Jag hade namsdag i veckan
nu har jag fått namsdags-
rosor av Lars, jag gillar ju
rosa rosor så det blev det
och det blev jag glad över



Jag hade samlat på mig triss-
lotter med små vinster så jag
gick till sohlbergs för att lösa
in dom...............

Jag fick 12 nya lotter och tänkte
att jäklar ska det väl bli något..
Jo det blev det 100 kronor i vinst

Sedan står det några gamla tanter
och farbröder i tv:n och skrapar
och programledaren frågar om
dom köper många lotter: Nej
säger de, kanske en om året????

Men vad sjutton är det här??????
Jag prenumererar på 4 lotter
i månaden plus att jag köper
när jag är i stan och på andra
platser i Sverige..................

Men men trägen vinner???? eller...

Sedan var vi på Apoteket Kronan
och Apoteket Röda Näsan det
var hela vår fredagshandling

Anita...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0