Karlslund

Hej...............

Nu är jag hemma efter en hel-
dag på Karlslunds Herrgård.....

Det var jag och en nattsköterska
som var från vår nattpatrull
inom hemvården.....................

Jag tyckte faktiskt att det var en
hellyckad dag..............................

Det var jättebra att vara med den
trevliga dagpersonalen..................

Vi blev uppdelade i grupper och
det kom fram jättebra saker från
grupperna om hur man jobbar
inom hemtjänsten..............................

Det som slog mig var att om dag-natt
och ssk både inom dag och natt
kan ha ett samarbete så blir
jobbet inom Hemvården  effektivare..

För vi vill ju ge det bästa för brukarna
och därför behöver man träffas och
bolla ideer mellan varandra.............

Sedan var det god mat och det är ju
ett plus........................................

På eftermiddagen fick vi smida en
krok hos Linas smideverkstad.....
och den blev skit...fin....................

Efter det blev det lite historik över
Karlslunds herrgård och det var
också jättebra...............................

Så nu är jag hemma med ömma ben
för jag är inte van att sitta på fm
och att sedan stå på em.............

Anita..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0