GODMORGON

Hej........

Jag går här och tittar i mitt nystädade
rum och funderar......Jag tog ner mina
gardiner när jag putsade fönstret.........
Jag hade uppe mina "vintergardiner"
som jag har broderat och så är de
fodrade.......På sommaren brukar jag
ha typ spetsgardiner.....men nu går
jag här och tittar om jag verkligen
ska ha några gardiner överhuvettaget
Det blir ljust och trevligt utan men ser
det för kalt ut...........

Då tänkte jag att jag tar ett kort och
lägger ut på bloggen så ser jag
bättre hur det ser ut och kanske
kan jag få en kommentar av någon
läsare...........Sagt och gjort tog
kameran och letade upp en bra
vinkel och knäpper...då stänger
den jäkla kameran av sig............
Byt batteri står det i kamera-
fönstret............
Jaha batteri var kan vi ha sådana
inte sjutton vet jag.......Och inte kan
jag ringa till Lars och fråga heller,
för han skulle sitta i avdelningsmöte
till klockan 1200........

Därför har jag ingen bild i detta inlägget
men eventuellt kommer det senare, vi
får se..................

Anita....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0