GodMorgon

Hej....

Vaknade av att jag hade storfrämmande
Det var Bob som var här......Vi kopplade
honom så att han fick en löplina på
gräsmattan..........................................


Han är lite försiktig var han

sätter tassarna




Han kan traska långt om han vill



Här sitter vi Bobbie och jag.....



Oj vem var det................



Här smygs det på något.........



Denna bild är tagen vid Hem-
sjön kl 0315 i natt...........



Det är så fint på nätterna
vid denna årstiden............

I natt är det sista natten
 på detta passet..............

Ett eftermiddags pass sedan
är jag långledig och därefter
är det "muck" i ett antal
veckor..........

Oj vad jag längtar...........

Anita............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0