GodMorgon

Hej

Nu har jag jobbat en natt av
två...................Jag har varit
långledig men jobbet är sig
likt det är inte mycket som
ändrat sig på 14 dagar.......
Och det är skönt...................

Det som ändrar sig är ljuset
på morgonen......................



Det är skönt att jobba natt
vid denna tid på året...........



Idag ska jag nog göra en sallad
med ägg och räkor....................

Jag har ätit så mycket tung mat
hela helgen så nu längtar jag
efter lite lättare...................



Nu är det ju tjafs om att man inte
ska äta frukt så därför tar jag en
banan till efterrätt.................



Jag dukar fint och sätter
mig och njuter...............



Ha det bra..................
Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0