Badplats??

Hej

Här är så lugnt och skönt vid
kanten av havet.........



Lars sitter och tar sig en öl
i solskenet............



Det jobbas febrilt med alla
båtar som ska i vattnet för
säsongen har ju nyss börjat



Hittade jag inte en liten sandstrand
till slut....... Oj oj oj nu sitter han där
den där Ågren..........Vi får se till kvällen
om det är badbart..........



Här växer det i varje skreva....



Det ser ut som små minipenseer



Det är något visst med fina
segelbåtar mot blå himmel
och ett blått hav.................



Lars tar bad temperaturen
och den är 12 grader.........
uppe på ytan ja....??????



Jag var tvungen att ta med mina
namsdagsrosor som jag fick av
Lars för de står så fina ännu jag
kunde inte lämna dom i ett tomt hus....

Snart är det baddags.......................
Anita...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0