Klatchigt Grått

Hej.

Vilket ljus vi har ute, det är klatchigt
grått idag. Jag går här hemma och
tittar i huset och kan konstater att nu är
det dags för en stor vårstädning......

Jag undrar hur det är med dessa
hushålls nära tjänster?????
Kan jag möjligen anlita en städerska???
Hur är det med rotavdraget?????
Om nu städerskan flyttar några garderober
kan jag då få rotavdrag för det?????

Ja Herre min Je vad tankarna snurrar
i huvudet på en när man står vid
strykbrädan.

Lars och jag har en vit månad
vi dricker kranvatten till oxfilen
och blåbärssoppa till pizzan och
hur kul låter det , men det går
jättebra och när man väl är mätt
saknar vi varken öl eller vin.....

Ska nu jobba två nätter och det
blir roligt, det är lite spännande
 för vi vet ju inte riktigt vad som
kommer att hända.

Anita.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du hittar någon bra städerska så får du gärna säga till mig så kan jag oxå anlita henne. Jag känner att det är dags för en vårstädning här med men jag har ingen lust alls.

2009-03-11 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0