Lite av varje

Hej

Nu är det natten mot Onsdag,
och jag vaknade kl 0210.
Det var ju ingen ide att ligga och
rulla i sängen utan jag gick upp.

Jag ska vara med i en grupp på
jobbet som handlar om riskanalys
så nu har jag suttit på nätet och läst
på lite, det är rätt intressant faktiskt.

Annars är det som vanligt lite
förvirrat på jobbet, vi ska ju jobba
på ett annat sätt nu, och det är lite
luddigt med riktlinjer om hur vi sa
rapportera hur vi ska ge medicin
och hur vi ska göra med fasta besök.
Alla brukare vill ha hjälp vid samma
tidpunkt och alla mediciner ska
delas ut vid samma klockslag
tex 2200 0200 0600. Det funkar
om det bara är en brukare som
ska ha medicin men är det tre
brukare och så kanske man
måste åka ca 10 km till den
ja då blir det problem.
Men problem är ju till för att
lösas och det gör vi säkert med det här
också. Men lite går det runt i huvudet.

Jag har fått biljetterna till vår kryssning
som vi ska göra i sommar. Jag som
avskyr att åka båt och det har jag alltid
gjort tycker att det är skönt att det inte
kan blåsa så himla mycket på Göta
Kanal, och skulle båten gå under
kan jag ju faktisk simma iland.

Anita

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska ni åka på Göta Kanal i sommar? Vad roligt.

2009-03-11 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0