Tenosynovit.

Hej.

Nu har jag varit hos Läkaren
men min onda fot för det blev
inget bättre, utan snarare
tvärtom................................

Jag har ingen livshotande
sjukdom som tur är.............

Jag har något som heter
Tenosynovit på översidan
av min vänstra fot..........

Vad är nu detta för en svår
sjukdom...............
Det är inflammation i ledhinnor
och senor och tillhör de mjukdels-
reumatiska sjukdomarna

Läkaren trodde att det skulle
läka ut på en vecka om jag
höll mig stilla...............

Jag begärde ett läkarintyg
men han sa att det inte behövdes
för en vecka, men vi har fått den
informationen av våra chefer så
han skrev ut ett åt mig...................

Nu ska jag gå och sätta mig framför
Tv:n med foten i högläge och inte
göra något förrän på onsdag nästa
vecka då jag ska jobba igen..............

Jo jag tänker blogga lite emellan
annars blir det nog för tråkigt.....

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0