Redan??

Hej

Vad förvånad jag blev, jag fick lön
i dag inte har jag tänkt på att mars
snart är slut............

Att allt ska gå så himla fort...........

Idag har jag funderingar på
att göra potatismos och ugn-
stekt falukorv till sonen som
inte var hemma när det var
stekt fläsk och löksås.....

Orudis heter salvan jag ska
smörja min fot med och nog
sjutton smörjer jag men ännu
ingen förbättring................

Jag vill ju vara bra när vi hämtar
husbilen eftersom jag ska köra
hem SAAB:en och som det är nu
kan jag inte trampa ner kopplingen
för att växla................

Men det är ju inte förrän på måndag
och då ska det onda i foten vara borta
 det har jag blivit lovad..............

Ordet blir:

Innanför skröpliga skal kan man
finna ädla pärlor..................

Anita.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0