Natt.humöret på topp

Hej.

Nu är det natt och tankarna kommer
smygande............
Jag är så himla glad att jag får jobba
med det jag gör.............
Jag gillar verkligen personalen på
hemvården.
De är så himla proffsiga.
Jag fick beröm av dom i dag på
morgonen. Det gällde bara hur jag
överlämnade larm telefonen till
dapersonalen jag blir så glad när
jag får beröm.....

Och jag måste berömma denna
personal för de håller en så hög
nivå på omvårdnaden och alla har
så stor kompetens. Det hör man
när de talar om brukarna det är
inga sura komentarer, utan alla
vill brukarnas bästa, och det gör
mig så varm om hjärtat.

Jag förstår att våra chefer ser och
hör mycket mera än vi förstår.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0