Middag.

Hej

Lars och jag satt ju i morse och
diskuterade korv. Därför blev det
naturligt att dagens rätt blir
potatismos och korv. Potatisen
kokar just nu, sedan är det valet
av korv kvar, det går ju tyvärr inte
med isterband. Men jag vet att
ugnstekt falukorv går hem så vi
får se.

Jag längtar ännu mera till semestern
för i dag har jag varit och beställt en
kryssning på Göta kanal, visst låter
det flott med en kryssning. Sedan att
den går på Göta kanal är kanske inte
så exotiskt. Men vi har ju åkt jämte
kanalen varje gång vi åkt till sommar-
stugan i Småland i 25 års tid.
Så det kan vara spännande att
se det från kanalens sida

Fia och Lasse skall göra oss
sällskap men resan blir först
i mitten på Augusti, men det
är något att se fram emot.

Anita

Kommentarer
Postat av: Fredric

Vadå går inte med isterband??? Det är bara att ringa....Jag kommer var än jag befinner mej..

2009-03-05 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0