Insats.

Hej.

Ja jäklar i min låda......Vet ni
vad jag gjort............???????

Jo jag har gjort en sjukvårdande
insats..................

Jag har lindat min onda fot.......
vi som jobbar inom vården är
ju lite tröga när det gäller att
vårda oss själva...............

Hade mina barn eller någon
annan kommit som behövt
mitt råd angående en ond fot.....

Då hade jag naturligtvis tagit
fram min medicin låda och
börjat linda........ deras onda
fot..............direkt............

Men nu gällde det
ju bara mej, och jag hade
inte en tanke på linda någon
fot  innan jag gick till jobbet
igår kväll............................

Man blir riktigt förvånad ibland!!!!!!!!

Anita...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0