Idag.

Hej.

Ja då var nya husbilen på
plats på Dammgatan........

Vi tog en extra runda i går
när vi varit och hämtat den...

Vi höll på hela kvällen i går
med tv:, som skulle hängas
upp på väggen bädda sängar...
plocka in porslin o.dyl..............

Idag har jag varit på vård-
centralen......kollat mitt blod-
socker................
som naturligtvis är alldeles
för högt..........

Det positiva var att jag gått
ner 3 kg i vikt och att midje-
måttet också minskat.........

Jag har fortfarande ont i min
fot, de tror att mitt blod-
socker ökar när jag får mina
skov med inflammationer......

Nu ska jag förbereda kvällen
när hela Björnligan invaderar
Dammgatan..................

Anita...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0