Gråterskor.

Hej.

Innan jag somnade i morse låg jag
och funderade på en sak...........

När man råkar ut för något tråkigt
och besvärligt det kan vara inom
familjen eller på jobbet...........

Istället för att gå till någon hjärn-
skrynklare i form av beteende-
vetare, kurator eller psykolog.

Skulle det finnas gråterskor......
tänk vad mycket skit man får
ut av att gråta..

Men vi ska vara glada och
positiva När man istället vill
sätta sig ner och tjuta ögona
ur sig........Man stänger ju
inne skiten som borde få
komma ut..............

Jag skulle kunna öppna en
gråtklinik och hyra ut gråterskor,

Men det skulle vara riktiga gråt-
erskor som snorar hulkar och
gråter med känsla, inga jäkla
krokodiltårar för det hjälper oss inte


Ja det var mina funderingar innan

jag somnade................


Anita.


Kommentarer
Postat av: Fredric

Fundera inte så förbannat mycket...Allt löser sig om man åker o fiskar eller går o skiter för då får man huvudet klart...

2009-03-17 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0