Fullsövd.

God Morgon.

Har sitter jag nu framför datorn kl är 0400
på morgonen och jag verkar vara fullsövd

Det är ju så konstigt det där  med sömn..........
Från 0-6  år man jättepigg på morgonen.....
Från 7 - 50 år är man jättetrött på morgonen....
Från 51- 85 år är man kanske inte jättepigg
men rätt pigg på morgonen......

Små barn och gamla människor skulle kunna
hålla gamla Swedala igång.................
Och 7-50 åringar  skulle kunna ta det lungt
och sova ut ordentligt.........

Från 51-85år  gäller det att jobba utav
sjutton för att betala av på det man gjorde
mellan 7-50 år.............

Jaha så kreativ var jag på morgonen mellan
0400-0500......

Eftersom jag är +51 skulle jag istället varit
ute och jobbat nu och betalat av på skulden
mellan 7-50 år.............

Jaja Ågren kanske kommer och sätter sig
på axeln och då går jag till lilla rutan och
trycker bort detta inlägg...........

Annars finns det kvar till allmän beskådning......

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0