Förmiddag.

Hej.

I dag gick jag upp kl 0800 och det ska
jag tala om att det var tidigt för att vara
mej Frukosten idag bestod av skink-
ost och äggröra till det drack jag blå-
bärssoppa...... Jag ska be att få tala
om att mitt mörkerseende har blivit
betydligt bättre.... Så det blir mera
blåbärssoppa...

Jag ringde och talade med Ewa
i Sölvesborg och det var trevligt.
Vi får nog ta en tur däråt när
vädret och tiden tillåter.

På tv 4 talar dom just nu om
sömnproblem och jag har
absolut inte några problem
med sömnen...
Det jag har problem med är
att sömnen kommer precis
när den vill, och inte alltid när
jag vill, tex i min fotölj framför
tv:n när jag tittar på en bra
film. Lars brukar fråga mej
om filmen var bra och vad
svarar man på det "Ja de
första 5 minuterna"........

Har precis kommit ur duchen

jag skall nu titta på den första

såpan som gjordes nämligen

Hem till gården.


Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0