Blödig.

Hej.

Jag har tittat på spårlöst försvunnen
och jag grinar så jag får huvudvärk
Jag ska inte titta på sådana program
för de berör mig så himla mycket.

I morgon kommer vår nya husbil
till Örebro, den har fraktas från
Tyskland via Göteborg och till
Örebro.
Det är jättespännande nu när
vi vet att vi ska kunna åka ut
till Påsk......

Erik och Jessica har varit till
Karlstad och handlat på
IKEA.....Det rumsbordet som
de ville ha fanns inte i Örebro

I morgon är det APT möte
på jobbet kl 1345 och det
ska jag gå på.
Sedan är det ett par jobbar-
nätter onsdag och torsdag

Nästa vecka ska vi vara
kattvakter åt Silver och
Sixten för Magnus och Jenny
åker en vecka till Egypten.
Hoppas att de får en skön
vecka. Och jag är så avunds-

sjuk så det kan ni inte ana.


Anita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0