Blandad kompott.

Hej

Idag sov jag länge vaknade kl 1500,
så nu blir det en lång kväll-natt igen...

Magnus har ringt från Egypten och
där var allt bra.De skulle ut och
snorkla bland delfiner i morgon..

Lars har varit och tittat på nya hus-
bilen så där är jag lite avundssjuk
men vi ska ev åka dit i helgen så
jag också får titta.........

Lars hade mätt om nya platt tv:n
som vi köpt skulle få plats........
Då frågade jag vilken färg det
var på gardinerna och det visste
han naturligtvis inte.....
Han såg nog överhuvudtaget
inga gardiner.............

Wilma ringde och undrade om
jag kunde ha Cesar på fredag
för då ska de åka till Hallsberg
och bada och det kan jag.......

Det blir till att vara både katt och
hundvakt den dagen............

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0