50 år

HEJ.

När jag fyllde 50 år bjöd jag med
mina barn och respektive på en
resa till Grekland........................

Vi blev  9 personer som drog i väg
och den resan gick på 100 tusen
men det var det värt .....................
Vi var borta i 14 dagar på Kreta.

Lilla Wilma var 1 1/2 år och det
var hennes första flygresa.........



Det var så himla varmt så man
mådde dåligt.............

Fredric hade med alla sina
dialyspåsar.......................

Hela deras lägenhet var full
av dialyspåsar................

De som ägde hotellet  var t vå
läkare och väldigt intresserade
av Fredrics sjukdom

Nu bar det sig ju inte bättre än
att Fredric  klippte av dialysslangen

Men det var inga problem.................
Fredric kom till en läkare
som de kände och problemet
var ur världen...................

Jag blev naturligtvis kastad i poolen
 när vi kom hem på natten efter att
 vi ätit en god middag.



Fredric blev erbjuden jobb på
deras hotel................................

Men med sambo och
liten dotter gick det naturligt-
vis inte.......................

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0