SMÅ MYGGOR

Hej............

Här finns det små myggor som ger stora
bett och röda blaffor......................

De tycker särskilt mycket om Lars han
har väl sötare blod, än mitt sura.........


De är små dom rackarna och inte hörs de heller, de bara sticker

utan att man känner något, efter ett tag börjar det klia så förbaskat...


I dag har det "bara" varit  27 grader ute, men det har varit hög luft-

fuktighet, så man har haft svårt att gjort något för svetten bara rinner


Lars skulle ner till poolen och ta sig ett dopp, men han glömde det viktigaste




Sin gröna fina badmössa.........Så när han sitter där på poolkanten och ska hoppa i
hör han hur någon blåser i en visselpipa......När han då vänder sig om står badvakten
där och pekar på huvudet och skakar lite på sitt huvud.......det betyder att du får inte bada
utan din löjliga mössa.............Lars tog en kall dusch och kom hem lite slokörad...........

Det har kommit hit gäng från Tjeckien som har satt i gång med gymnastik och dans........
De poppar så in i bomben och det det är ABBA låtar som gäller.........Dancing Quieen och
liknande.........



Det har kommit ett gäng med husbilar jämte oss och den ena hade vargar målade på bakpartiet
det ska jag ta kort på för att visa Madde..............

Nu är det ett jädra tjatter här utanför.............Italienskt tjatter...................Hundar skäller ungar skriker.
Och så får ungarna en smäll på rumpan om de inte lyder det har jag svårt att se......då jävlar hostar jag
högt och tydligt och säger jävla idioter......för det är ju ingen som förstår vad jag säger, men jag måste
protestera på något vis.............

Ha det bra
Anita o L..............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0