Paus

Hej....

Jag har fått gåvan att skjuta upp
allting till sista minuten...............

Men nu är tvätten klar och stryktvätten
är nästan uppstruken....nu var jag tvungen
att ta fem minuters paus,och då kan jag lika
gärna ta den framför datorn som någon
annanstans...............

Det är ingen som vet hur mycket man
får och kan blogga på semestern..........

Jag brukar få ta med mig datorn och sätta
mig hos personalen i receptionen ibland
när jag ska ut på nätet utomlands...........

Det är inte alls så utbyggt som det är
här hemma...............

Nu ska jag ta ett ryck till sedan blir det
duschen...............................

Anita.............................

Kommentarer
Postat av: Fredric

Hej svejs! Tack för titten...Jag är helnöjd med mina fina saker från Vita Rummet. Ni kanske träffar på Thord o Annelie o gänget i Italien, dom åker på Tisdag. Ibland är ju Världen bra liten...Trevlig Resa! Häls. Therese

2009-06-10 @ 11:16:33
Postat av: Anonym

Hej Therese

Ja det skulle ju vara kul att träffa på "släkten"

i Italien......Vad bra att du vart nöjd i Vita Rummet.........



Anita........

2009-06-10 @ 11:30:03
Postat av: Madde

Hej vännen=)

Jag hoppas verkligen att du kan blogga mycket på din semestertripp,jag följer dig ju varje dag nu och skulle sakna dig och bloggen såååå mycket.

Hoppas att du blev nöjd hos frissan.

Ha det bäst!

Madde

2009-06-10 @ 15:03:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde

Ja jag blev helnöjd hos frissan....

Klart att jag ska försöka blogga varje dag på semestern....Lars blir heltokig på mej för jag ska bara bo på ställe med internet, jag tror inte han riktig förstår....Förr gick damerna till varandra och drack kaffe....nu sköter vi det där över nätet

Kram Anita......

2009-06-10 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0