MÅNDAG 22/6

Hej..........

Nu går det inte att hålla Sandström stången
längre.........nu har han legat still i en hel vecka
Så nu är det frukost och dusch som gäller.........



Sedan bär det av till en vingård söder om Florens ägarna är en svensk
familj som heter Ruhne.............Spännande..............

Solen skiner så vi hoppas att ovädret är över.........Det var ju väldigt drastisk
läste jag senare i Aftonbladet..........

Ha det bra alla där hemma.............

Nu vet jag inte när jag kan använda daton igen.......men jag ska
försöka leta på något ställe, så jag få kontakt med omvärlden

Anita o L...............

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad du har det bra gumman.

En vingård......där skulle jag också vilja vara.

Jag är ju precis lika galet förtjust i vin som du.

Ha det så skönt och njut i fulla drag.

Kram Madde

2009-06-22 @ 18:34:08
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.blogg.se

Hej Madde.....

Nästa gång vi ska besöka en vingård blir det flyg från Sverige och sedan blir det att hyra en vespa

och hyra in sig på olika vingårdar, det är det som gäller här nere...........

Ha det gott..............

Kram Anita.............

2009-06-24 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0