Lupiner

Hej.......

Det har varit dåligt med
bloggandet i dag, men
jag låg lite länge i morse.



Det är ju Nationaldagen
och inte fick vi någon
tidning heller i dag, fast
Lars var ute och skulle
hämta den...............

Vi tog oss en sväng till
Willys för i morgon ska
jag ha hem alla fyra
pojkarna på Mors dags-
uppvaktning.................



Lars har klippt gräset och
jag har påtat lite här och där

Det blir aldrig som Norges
17 Maj firande, för där tror
jag att de inte klipper något
gräs den dagen..................



Jag plockade en bukett med
lupiner och satte i en kruka
brevid röda stolen.............
Jag gillar lupiner, andra tycker
att det är ogräs men inte jag....



Sedan var jag tvungen att
ta ett  kort på mina maffiga
rosor........och brevid står det
ett glas rosevin så långt har
jag kommit.....nu ska vi snart
äta lövbiff, bakad potatis och
någon sorts röra till det....får
se vad jag snor ihop för något

Ha en jättebra Lördagskväll........
önskar blågula Anita......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0