Klart

Hej........

I Dag har vi jobbat hårt, vi började
med räkmacka och kaffe...........

Sedan var det till att äntra sy-
maskinen och det gick jätte-
bra

Vi fick ju springa några vändor
till husbilen för att prova..........



Jag tycker att det blev så fint



Jag sydde även tre kuddar
och det blev pricken över i:et



Jag fick tyget av en gammal
arbetskamrat och det tackar
jag för. Tyget känns som tunn
mocka.......Sedan åkte jag till
Christinas syatelje och där fann
vi tyget som är som en sängkappa
det var i samma matrial och blomman
i tyget är i samma färg som överkastet

Så himla fint blev det ..jag är helnöjd.....

Sedan lovade jag att visa en bild på
apträdet som jag har fått ett skott av



Jag vet inte vad det heter
men Ewa kallar det för ap-
trädet och då gör jag det med


Nu står det en ugnspannkaka
i ugnen men det blev bacon i
den i stället för äpple.............

Ha det..............
Anita.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0