GodMorgon

Hej....

I Natt har jag haft en sådan där
"rullenatt" igen, och vaknat 1
gång i timmen..........Jag hörde
när Lars var inne med tidningen
kl 0630.......Sedan vaknade jag 2
minuter över nio hoppsan vad
snopen jag blev...................



Men snart blir det andra bullar
då ska jag göra fotsteg  i sanden



Jag som bara får äta en frukt
om dagen för mitt blodsocker
tänker äta åtminstone två.....
av dessa ljuvligt goda frukterna



Jag blir alldeles sjuk när jag
ser deras blommor som hänger
i alla blomlådor, varför växer det
inte på samma vis i kalla Sverige..



Sedan blir det nog ett och annat
besök på vingårdar, när jag har
fått badat av mig i det stora havet



Lars gillar ju det här med vin........
Jag får hålla mig till det torra
vinet men Lars kan ju få
smaka på alla sorter...................

Nu är det frukost som gäller sedan
är det de sista tvättmaskinerna som
ska gå innan resan........................

Anita......................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0