GodMorgon

Hej....

I Dag känner jag mig pigg och glad
Jag sitter här vid datorn och lyssnar
till Rix Morronzoo



Jag ska ta upp lite räkor ur
frysen för Annelie kommer
på förmiddagen och ska sy
färdigt mitt överkast och
då ska jag bjuda henne på
räkmacka tänkte jag........



Till middag ska jag slänga ihop
en ugnspankaka...jag tror att
jag ska ha i lite äpple och
kanel...........



Vi får se hur långt vi kommer
med syningen... jag ska ha några
kuddar till överkastet också.......

Jag har även köpt tyg till mina
lampskärmar i köksfönstret, så
nu ska Annelie få klippa till och
så kan jag sy skärmarna själv....

I går ringde Ewa från Sölvesborg
och talade om att jag har ett "apträd"
att hämta där......................

Jag försökte få in en bild på detta
"apträdet" men jag lyckades inte
det kommer till kvällen..............

Nu är det frukost som gäller
Ha det bra.............
Anita......................





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0