Dimma.......

Hej igen..........

Jag var inne på en föredetta
arbetskamrats blogg och läste
om att hon ville fotografera dimma

Det är ju synd att vi inte jobbar
samma nätter du och jag, för då
skulle vi nog kunna fixa till lite
dimma om du fick följa med mig ut

I Natt tog jag dessa bilder med min
mobiltelefon och jag tycker att de
är helt okey.......................................



Klockan var nog 03 30 tror jag...



Det var vid hemsjön som bilderna
togs i natt...........................


Det finns mycket fördelar med att

jobba dessa tider på dygnet............


Anita...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad roligt det vore att få åka ut med dig och fånga älvorna som dansar i dimman om natten på bild.

Vi två häxor kanske har den turen nån natt.

Kram på dig vännen!

Madde

2009-06-02 @ 15:33:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Madde..

Ja vi får fixa till det på

något vis så att vi jobbar

samma nätter.....Det skulle vara

skitroligt....men nu ska jag tala

om något annnat skitroligt...nästa

gång jag jobbar är den 15 juli....

Oj vad jag är glad.........

Kram Kram Anita..........

2009-06-02 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0