TISDAG KVÄLL 28/7

Hej på er.......
I dag sov jag länge...och det var ju inte meningen
eftersom jag har gått av ett jobbarpass................

Jag har gått igenom min mobiltelefon och tänker
lägga ut lite bilder som jag fått som MMS..............



Här är Wilma på semester med husbilen.....Hon tar en promenad i Söderköping



           Hon har gjort hål i ett öra.........Nästa tar hon snart............



Här är Jessica och Erik midsommarafton 2009...Vem stöttar vem??????



                                 Här är Fredric's silltallrik..............................



                  Men vad är det för öl pojken dricker................................



                               Här är det en söt Midsommar-tjej.........



                                    Här har Erik fått napp..................



                                    Här nappar det fint................



Här sitter Magnus och inventerar vad de har i fiskegrejer........Han sitter på
Dammgatan på köksgolvet.........Jag var i frankrike............................................



                   Här är det Magnus som är en lycklig fiskare......



           I morgon kommer dessa sköna juveler till Dammgatan............



                      Bob gillar att ligga i lilla docksängen.......



Nu är det snart dags att krypa till kojs i morgon som sagt är jag kattvakt
och några dagar framåt...........

Ha det bra där ute.........................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0