TISDAG 14/7

GODMORGON.........

I Dag får vi Gratta Victoria på hennas födelsedag



                     Hon kan även få en lite ros..................



Jag bloggade härom dagen om Morgonstund  har guld i mund...........
Och jag tror att min äldste son Fredric har missuppfattat det där lite
och det beror nog på mig som kanske inte varit riktigt tydlig i min
barn uppfostran............Så nu gör jag ett nytt försök....................



Man får så himla mycket gjort om man kommer upp på morgonen
menar många.....därför har morgonstund guld i mund.......................



Sedan kan ju vissa...som jag själv känna sig så här på morgonen
och det kan jag lova att här är det inget guld i mund...........................



Här min käre Fredric har du ett morgonstånd............................................

Ha en bra dag
Kram Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0