MÅNDAG 13/7

God förmiddag.................

Här har det sovits 7 kvart i timmen hela natten
och morgonen. Jag är nyss uppstigen och klockan
är snart 11 på förmiddagen........Det är lyx det känner
jag.......Sådant där jäkla snack om att morgonstund
har guld.osv ........har jag aldrig förstått mig på. nej jag får
ingen ångest av disk och tvätt som står, jag får ju ändå
ta hand om skiten sedan......jag bara skjuter upp det lite.....

Jag ska nu äta en lyxig frukost...som består av......................




                            OCH



Smörgåstårtan som blev över i går på Erik och Jessica's kalas...........

Sedan måste jag börja lyssna på alla radioprogram som jag missat
när vi varit utomlands.........................................



Det blir både sommar på p1 och ring så spelar vi i p4

Sedan blir det att sätta sig på altan i solen och slappa......



Man behöver ju ta igen sig innan man går till
jobbet på onsdag kväll, tror jag att det är....
Jag är faktisk inte säker...måste leta på ett
schema och kolla för säkerhets skull......
Det skulle ju vara pinsamt att missa första 
jobbarnatten efter semestern.................

Ha det gott kram Anita............. 












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0