LUGN NATT

                            Hej..........

Vi har haft en lugn natt, och vädret var helt ok
Jag möttes av kattungar i dörren när jag kom
hem ,och de var utsövda för de hade sovit hela
natten sa Lars........Det var väl inget roligt att
vara vakna när inte jag var hemma och satt vid
datorn...............

Jag kröp i säng och det gjorde även två lekfulla
kattpojkar.....den ena skulle ligga under mitt täcke
den andra skulle bli kliad bakom örat........hur ska
det här funka tänkte jag, detta är ju bara min första
natt utav tre........men jag somnade tydligen och sov
gott några timmar och när jag vaknade fanns katt-
pojkarna inte kvar i sängen....................



                     Svartån klockan 06 15 en fredagsmorgon

                  Ha det gott i helgen, från oss på Dammgatan 3

                                        

                                                                 Och

                                              

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0