HÖGVINSTEN

Hej.....

Ni som vill veta vad det blev till middag
idag kan jag berätta att jag drog hög-
vinsten..........

Jag öppnade frysen blundade och drog
ut en back och fick tag i kotletter som
naturligtvis ska grillas och vem är det som
jobbar i grillen på Dammgatan 3..............

Jo visst är det GOE Gubben som är grill-
mästare här.........Det blev jättegott......
Nu får vi se vilken taktik vi tillämpar
i morgon..............



Han är mitt hjärta i kväll GOE Gubben

Kram Anita...............

Kommentarer
Postat av: Fredric

Läste inlägget om morgonstund bla bla bla.....

Du har fattat fel det är ju faktiskt..

MORGONSTÅND förgyller dagen!!

2009-07-13 @ 21:56:02
URL: http://jaktlabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0