GODMORGON

Hej.........

Vaknade efter en god natts sömn och
solen är på gång..........I går kväll tänkte
jag att jag skulle gå och ta ett morgon-
dopp i dag .......men konstigt nog har jag
ändrat mig i dag....jag var nog lite väl
optimistisk igår kväll........men det kan bli
ett förmiddagsdopp kanske..................



Lars lägger på överkastet och ska snart koka ägg till frukost................



Sedan tar jag mig en Berocca grogg för att hålla svin- influensan borta



Vi lyssnar på ring så spelar vi och försöker svara på frågorna och vi kan
en hel del faktiskt...........Nej nu är det dags för te macka ett löskokt ägg
och en spruta insulin, sedan blir det nog en promenad innan badandet

Ha det bra
Kram Anita.....////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0