GODMORGON 21/7

Hej...........

Jaha nu är det en ny dag och risken att
överhettas är minimal..........I dag är Erik
och Jessica till vetrineren med Bob, han
ska kasstreras den lille kraken...............

  Sedan ska Lars och jag vara kattvakter
i 4 dagar nästa vecka, hur det nu ska gå till......
men det löser vi på något vis.......Erik och Jessica
ska till Karlskoga..............................................



Det är visst någon sommarfest där...........
Vi får hoppas att det blir fint väder.............

Sitter här och tycker jag fått den berömda
bloggtorkan...........................................



Vet inte vad jag ska skriva om.............
Vädret kan man ju inte tjata om varje
dag........fast det gör jag ju i alla fall......

Nu får det vara bra för denna gången
Ha det bra............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0