Friidrott....

Hej...

Nu har jag tittat på friidrott och vi har ju
en duktig tjej härifrån som kastar diskus

Hennes föräldrar är Smålänningar, min syster
och hennes pappa har jobbat tillsammans på
posten i Blomstermåla när de var unga...........

Nu har föräldrarna flyttat tillbaka till Småland
och det roliga är att de har flyttat till samma
radhus som Fredric, Daniel, jag och pojkarnas
pappa bodde i innan vi flyttade hit till Fjugesta
1979.........Det är rätt häftigt tycker jag................

Ha det bra .................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fridrott,jag minns tillbaka när min egen "doter" var aktiv,hon var sprinter,så roligt vi hade,all gemenskap,ibland saknar jag den tiden,alla ungarna i fjugesta som kämpade så väl.

2009-07-25 @ 20:05:20
Postat av: Anita

Hej......

Ja det var härliga tider när ungarna "kämpade"

Både med friidott och fotboll........

Anita......

2009-07-25 @ 23:04:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0