EFTERMIDDAG

Hej igen........

Det blev inte så mycket gjort i efter-
middag som jag trodde.....................

Magnus och jag var lite lata i dag
så vi beställde hem mat............



Kebabrulle blev det......jag orkade inte med hela
för fy farao vad mycket mat det är i en rulle.......

Pojkarna har varit förvånadsvärt tysta i dag........
Men när han fiskekontrollanten och Fredric
hade suttit och talats vid (och var de nu mera
sysslade med).....................................................så
säger han när han går "fiska så länge ni vill
pojkar" på finnlandssvenska.......Och de
fortsatte till klockan 03 00........Så idag är
det lite dagen efter...Ja Ja de tål inte att vara
uppe en hel natt..........



Jag gick faktiskt och la mig och sov ca 1 1/2 timma det  var
skönt, nu ska jag doppa mig i tunnan sedan blir det att ställa
sig i duschen...........Jag vet inte vem jag ska jobba med i natt
min gamle kompis syrra har gått över på dagen..........jag hoppas
att det blir någon som kan ta lite ansvar och framför allt hittar
i kommun.......Vi får se............


Ha det bra..//

Kram Anita..//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0