Äntligen Måndag

Hej på er som läser denna blogg.

Det är sällan som jag tycker att Måndagar är bra ,men just denna dag efter att ha jobbat  tre nätter a 10 timmar
gillar jag Måndag var 6; vecka. Vi har mycket att göra nu på våra nätter , i natt hade vi 31 besök och åkte 13 mil.
Lars har kämpat hårt i kväll för att få denna blogg att se ut som jag vill,men han har ju gått 4 år på högskolan i
Lindköping och till slut blev den som vi ville. Jag vet inte vad jag skall skriva men vädret är ju alltid ett bra samtals-
ämne och jag tycker att nu skulle det bli vår, men jag tror att vi har vintern framför oss. Inatt fyllde jag i när jag vill
ha min semester och eftersom vi ska åka till Italien med vår nya husbil  blev det tidig semester eftersom  jag hade sen förra året så vi drar vecka 25, 26, 27, 0ch 28, men eftersom jag lätt får hemlängtan efter några veckor  så får vi se när vi
kommer hem
Jag gillar olika ordspråk så därför ska jag försöka att leverera ett varje blogg tillfälle och ikväll blir det följande.

Omorganisation är ett finare ord för problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0