Våra böcker

Hej

Här är våra böcker som vi ska ha
med oss på semestern till Italien
i sommar. Lars får börja med sina.

Liza Marklund: Livstid.
Anna Jansson: Främmande fågel..
 Leif Gw Persson; Den som dödar draken.
Jan Guillou: Fienden inom oss.



Det är många tegelstenar som Lars valt. Jag undrar om
han hinner läsa alla på vår semester?

Här kommer jag med mina böcker.

Somaly Mam: De oskyldigas tystnad
Mukhtar Mai: Hedern har sitt pris
Tina Frennstedt: Diplomat Dottern
Mia Törnblom: Så Dumt.



Nu är det som jag befarade. jag har redan
börjat läsa De oskyldigas Tystnad.

Jag får nog gå till biblioteket innan vi
åker till Italien

Anita

Kommentarer
Postat av: Fredric

Tävling?? Jag röstar på GW.Varför? Han är bäst av dom här i alla fall. Nehe.. Jaså...Det var ingen tävling den här gången..Då får jag bjuda mej själv på en kebab i så fall..Grattis Fredric till vinsten..Tack Tack...

2009-02-25 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0