Kuvösen.

Hej

Nu har jag gått av ett pass av tre
nätter. Inatt var det mest fasta 
besök. Vi var med om en olycka
på E18. En bil hade kört in i
vajerräcket . Björn som är en 
klippa att jobba med, beordrade
mig att stanna. Jag som varit med
om en svår trafikolycka fick lite panik .
Men efter att Björn kollat upp läget
och ingen var skadad var det bara
att fortsätta till nästa brukare.

När jag vaknade hade Lars lagat
middag och den bestod av.



Helstekt fläskfile med klyftpotatis
och duxellmassa.
Till det drack vi ett Spanska vin
som heter Gran Sangre de Toro.

Vi satt för första gången i år i vår
kuvös ( inglasat uterum) ,det
var varmt och skönt, solen sken
från en klar blå himmel.

Dagens ord kommer från trafikskadeanmälningar.

Jag sa till Polisen att jag var oskadd
men när jag tog av mig hatten upptäckte
jag att jag hade en sprucken skalle.

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0