Familjen Annorlunda

Hej

Satt och tittade på familjen annorlunda
på tv 4. Hur orkar dessa människor med
så många barn, jag blev alldeles genom-
svett av att bara titta. Jag har själv 4 pojkar
men med ca 5 års mellanrum så jag hann
läka ihop mellan varje gång. Satt ändå och
funderade på att jag har haft barn boende
hemma i 36 år Herre min je hur gammal
är jag egentligen.
Fredric blir 37 år (vi är snart jämngamla)
Daniel blir 32 år
Magnus blir 27 år
Den lille blir 21 år och heter Erik

Här kommer det en liten fräckis
som Lars 6 år har klurat ut

Det finns många olika sorters hud
Förhuden är till exempel huden som
man har framtill, medan bakhuden
är den som sitter bak.

Anita
:

Kommentarer
Postat av: Fredric

En parantes bara den "lille" väger mest!! Snart över 90 pannor..

2009-02-05 @ 20:13:35
Postat av: Fredric

En parantes bara.."DEN LILLE VÄGER 90 KILO"

2009-02-05 @ 20:15:08
Postat av: Fredric

Får nog sluta med vinet nu verkar upprepa mig....

2009-02-05 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0