Akvarium

Hej

Idag har varit en hektiskt dag.
Jag har städat i Eriks gamla
rum för han kommer hit och
sover i morgon bitti. Han har
jobbat natt och i morgon ska
det  installeras bredband i hans
lägenhet, när han skall sova,
Därför kommer han hem.

Sedan har vi varit och hjälpt
Daniel med städning i hans
lägenhet

Magnus och Jenny kom hit och
duschade för de har något vajsing
med pannan och värmen

På förmiddagen var Fredric hemma
en sväng och tittade som vanligt
i kylskåpet. Han tyckte det var roligt
att Sara från Norrland hörde av sig
Du kommer nog att höra i från
Mullhytteborna Sara.

Lars håller som vanligt på med sina
akvarier. Han föder upp Malavi ciklider
och säljer.

Lille Pelle kom hem med stinkande och
smutsiga kläder
Varför är du så smutsig frågar mamma
Jag  trillade omkull i gräset säger Pelle
Men sådär ser väl inte gräs ut säger mamma
Det är sånt gräs som korna redan ätit säger Pelle.

Anita.



Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Anita. Ser att ni har malawi uppfödning. Nu undrar jag om ni säljer malawi till privatpersoner också? Jag bor själv i Edsberg (Strax utanför Fjugesta). Så om det finns möjlighet att köpa av er, blir jag jätte glad. Håller på att göra en ren biotop i mitt akvarie (endast malawi). Hör av er till mig på [email protected]



MVH Anders

2012-02-15 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0